21 Mayıs 2013 Salı

Spartacus - War of the Damned Final

 Ve Spartacus TV Serisini de bitirdim. Bitti ama geride bıraktığımı sanmıyorum. Bu filmi hiç unutamayacağım galiba. İnanılmazdı ya.

Bir Özgürlük Dizisiydi. Bir Gladyatör Dizisiydi. Bir Aşk, Bir Savaş, Bir Tarih, Bir Sadakat Dizisiydi. Ve tam benim dizimdi. En beğendiğim türdür tarihi savaş filmleri. İnanılmaz bir görsel ve gerçekliğin yansıması çünkü bu tarzda. Ve bu dizi gerçekten iyiydi.

Spartacus öldü. Gannicus öldü. Crixus öldü. Agron bir daha kılıç tutamayacak. Ve sadece bir avuç isyancı hayatta kaldı: yani daha hüzünlü bir son olamazdı...
Spartacus'ın finalde öleceğini düşünüyordum zaten, ama Gannicus'ın hayatta kalmasını ümit ediyordum. Naevia ve Crixus ayrıldı, Oenomaus ve karısı Melitta ayrıldı. Agron ve Nasir neredeyse ayrılıyordu. Spartacus... karısı Sura ve Mira'dan ayrıldı. Ama hepsi uzun zaman geçirmişlerdi birbirleriyle. Gannicus ve sevgilisi çok kısa tattılar aşkı... Gannicus sağ çıkmalıydı ya... Bir de Kore'nin sonunun böyle olmasına inanamadım.

Mükemmel bir 'Özgürlük' dizisiydi. İzlemeyen herkese tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder