17 Mayıs 2013 Cuma

Spartacus: War of the Damned - Yenilmez Galyalı Crixus'ın Ölümü


Yenilmez Galyalı...



Çok acılıyım... Şu an öyle mutsuz ve üzgünüm ki ağlamamak için arkadaşlarımla çene çalmaya çalıyorum... Crixus nasıl ölebilir...? :'( Nasıl böyle ölebilir...? Onun kellesini aldıklarında ben Naevia'ydım sanki..
Böyle olmamalıydı... Crixus'ım böyle ölmemeliydi... :'(
En başında çok kötü kalpli bir gladytörken bile o benim gözdemdi. Filmi izlerken onu görmek, Herkül'ü görmüşlük hissi yaratıyordu bende. İnanamıyorum şu an onun öldüğüne...
Hem de böyle... Aşağılanarak öldü. O küçük sikik Romalı piçi öldürdü! Umarım o bacaksız salak velet de öyle ölür. Gururu kırılarak. Yaptığı her şeyin yıkıldığını görerek(!)



 Bu bakış var ya hani... Sevdiğinin gözlerine baka baka öldü ya.. Kalbime işledi Manu'nun bu bakışı ya. Bu gece mümkün değil uyuyamam...

Bu gece matemim var dostlar... Crixus'ım öldü. Yenilmez Galyalı öldü... Acılar içindeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder