7 Şubat 2014 Cuma

Bitirdim: Charley Davidson #3, İleriden Üçüncü Mezar


   Enn sevdiğim serilerden biri olan Charley Davidson Serisinin üçüncü kitabı İleriden Üçüncü Mezar geçenlerde Doğan Kitap'tan çıkmıştı. Tatilde okumak için aldım ve tam şu an bitirmiş bulunuyorum.
   Darynda Bebeğim yine çok eğlenceli bir Charley kitabı çıkarmış ortaya. Gerçi ven şu an kitap sonu olayların depresyonuyla ağlamamak için içimi çekiyorum... Açıkçası gözlerim yanıyor. :/ 
   Yayınevi gerçekten kitapları çok geç çeviriyor ve ben yine aylarca - ki tahminen 6 ay- bekleyeceğimi düşündüğüm için öfkeliyim.
Kısa vadede daha iyi bir değerlendirme yapacağım; şindilik bilmeniz gereken tek şey Charley'yle bir kez daha çok eğleneceğiniz ve bir kez daha kalbinizin kırılacağı...

   Gabriella'dan en içten dileklerle, metin olun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder